



1. Jak sprawdzić czy dany produkt/rozmiar jest dostępny?
Obok grafiki oraz ceny znajduję się zakładka rozmiary, należy ją rozwinąć i ukażą się wszystkie dostępne rozmiary.
Należy wybrać poszukiwany rozmiar. Gdy będzie on na stanie magazynowym nie pojawi się żaden komunikat, natomiast jeżeli nie będzie dostępny pojawi się informacja o braku towaru w magazynie.
2. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Staramy się, aby każda przesyłka opuściła nasz sklep w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia z weekendu wysyłane są w poniedziałek.
Czas dostaw zależy od lokalnej firmy przewozowej. Zazwyczaj są to 1-2 dni robocze.
3. Jakie są formy dostawy/płatności?
Wysyłamy paczki za pośrednictwem :
Kurier DPD
Paczkomaty Inpost
Dostępny jest również odbiór osobisty (odbiór w siedzibie firmy)
Darmowa dostawa dotyczy zamówień powyżej 150 pln niezależnie od formy płatności.
4. Jak zrealizować kupon rabatowy?
Należy dodać do koszyka wybraną rzecz, przejść do niego i zaznaczyć po prawej stronie Mam kupon rabatowy. Pojawi się pole do wpisania kodu rabatowego, następnie kliknąć Użyj. Rabat naliczy się automatycznie.
5. Błędne zamówienie, jak anulować?
Zadzwonić do siedziby firmy i poinformować o danej sytuacji.
tel. 790 309 633
6. Gdzie śledzić przesyłkę?
Po założeniu konta oraz zalogowaniu się, w zakładce Moje zamówienia można sledzić na bieżąco status przesyłki.
7. Czy produkty posiadają gwarancję?
Tak. Są to dwa lata.
8. Jak zwrócić produkt?
W zakładce Zwroty i Reklamacje są zawarte wszystkie informacje i wskazówki.
https://locofashion.pl/zwroty-i-reklamacje
9. Czy można odebrać przesyłkę osobiście?
Tak, w sklepie stacjonarnym w Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Mickiewicza 11
10. Jakie są dokładne rozmiary? (tabele ubrań)
Są one dostępne w zakładce Tabele rozmiarów iDO.
11. Uwagi do złożonego zamówienia, gdzie zgłosić?
Na nasz adres mailowy shop@locofashion.pl
12. Gdzie znaleść kod rabatowy z newslettera?
Po dodaniu swojego e-maila do naszego newslettera otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową kod rabatowy.