Promocje
Abel&lula Spinka do włosów, kokardka krem
Abel&lula Spinka do włosów, kokardka krem
41,90 zł 33,52 zł
szt.
Abel&lula Spinka do włosów, kokarda aksamitna czarna
Abel&lula Spinka do włosów, kokarda aksamitna czarna
49,90 zł 39,92 zł
szt.
Abel&lula Komplet Koszula+bermudy granatowy
Abel&lula Komplet Koszula+bermudy granatowy
346,90 zł 277,52 zł
Abel&lula Kapelusz, żółta wstążka+aplikacja
Abel&lula Kapelusz, żółta wstążka+aplikacja
124,90 zł 99,92 zł
Abel&lula Opaska do włosów, kokarda róż
Abel&lula Opaska do włosów, kokarda róż
119,90 zł 95,92 zł
szt.
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Pytania i odpowiedzi

1. Jak sprawdzić czy dany produkt/rozmiar jest dostępny?

Obok grafiki oraz ceny znajduję się zakładka rozmiary, należy ją rozwinąć i ukażą się wszystkie dostępne rozmiary.

Należy wybrać poszukiwany rozmiar. Gdy będzie on na stanie magazynowym nie pojawi się żaden komunikat, natomiast jeżeli nie będzie dostępny pojawi się informacja o braku towaru w magazynie. 

2. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę? 

Staramy się, aby każda przesyłka opuściła nasz sklep w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia z weekendu wysyłane są w poniedziałek. 

Czas dostaw zależy od lokalnej firmy przewozowej. Zazwyczaj są to 1-2 dni robocze. 

3. Jakie są formy dostawy/płatności

Wysyłamy paczki za pośrednictwem :

Kurier DPD
Paczkomaty Inpost

Dostępny jest również odbiór osobisty (odbiór w siedzibie firmy)

 

Darmowa dostawa dotyczy zamówień powyżej 150 pln niezależnie od formy płatności.

 Płatności: Pobranie, przelew tradycyjny, Blik, przelew natychmiastowy


4. Jak zrealizować kupon rabatowy?

Należy dodać do koszyka wybraną rzecz, przejść do niego i zaznaczyć po prawej stronie Mam kupon rabatowy. Pojawi się pole do wpisania kodu rabatowego, następnie kliknąć Użyj. Rabat naliczy się automatycznie. 


5. Błędne zamówienie, jak anulować?

Zadzwonić do siedziby firmy i poinformować o danej sytuacji. 

tel. 790 309 633 

6. Gdzie śledzić przesyłkę? 

Po założeniu konta oraz zalogowaniu się, w zakładce Moje zamówienia można sledzić na bieżąco status przesyłki. 


7. Czy produkty posiadają gwarancję? 

 
Tak. Są to dwa lata. 


8. Jak zwrócić produkt? 

W zakładce Zwroty i Reklamacje są zawarte wszystkie informacje i wskazówki.


https://locofashion.pl/zwroty-i-reklamacje

9. Czy można odebrać przesyłkę osobiście? 

Tak, w sklepie stacjonarnym w Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Mickiewicza 11



10. Jakie są dokładne rozmiary? (tabele ubrań)  

Są one dostępne w zakładce Tabele rozmiarów iDO.


11. Uwagi do złożonego zamówienia, gdzie zgłosić? 

Na nasz adres mailowy shop@locofashion.pl

12. Gdzie znaleść kod rabatowy z newslettera? 

Po dodaniu swojego e-maila do naszego newslettera otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową kod rabatowy. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl